Advertisement

Main Ad

Ο Μιχάλης Λεβεντογιάννης στο Bovary: «Δεν μου αρέσει να τραβάω την προσοχή»

📸 Bovary


Σε μια συνέντευξη γεμάτη ειλικρίνεια και αυτογνωσία, ο Μιχάλης Λεβεντογιάννης ανοίγει τα χαρτιά του στο Bovary, μιλώντας για την πορεία του, τον τρόπο που βλέπει την υποκριτική και το πώς χειρίζεται την εικόνα και τη δημοσιότητα. 


Από το μάρκετινγκ στην υποκριτική


📸 Bovary

Πριν από την απόφασή του να ακολουθήσει την υποκριτική, ο Μιχάλης σπούδασε μάρκετινγκ και εργάστηκε στο χώρο της διαφήμισης. Εκεί απέκτησε γνώσεις για το πώς λειτουργεί η αγορά, αλλά στη συνέχεια ένιωσε ότι αυτός ο δρόμος δεν ήταν γι’ αυτόν. 


Η μετάβαση στην υποκριτική δεν ήταν εύκολη ή προβλέψιμη: “μπορεί να μην είχα πρόγραμμα - αν έβαζα πρόγραμμα, δεν θα μπορούσα να το ακολουθήσω”, λέει. 



Η στάση απέναντι στην εικόνα και τη δημοσιότητα


📸 Bovary

Ένα από τα πιο χαρακτηριστικά σημεία της συνέντευξης είναι η άποψή του για την εμφάνιση:


«Η εμφάνιση μπορεί να ανοίξει πόρτες, αλλά δεν τις κρατάει ανοιχτές για πάνω από ένα ή δύο χρόνια. Αυτό το κάνει η δουλειά.» 


Αυτό δείχνει ότι θεωρεί την εικόνα ως ένα εργαλείο - μπορεί να βοηθά στην αρχή, όμως η μακροχρόνια επιτυχία εξαρτάται από την ποιότητα της δουλειάς, την συνέπεια και την αλήθεια που φέρνει ο κάθε ρόλος.


Αναφέρει επίσης ότι δεν μεγάλωσε «ωραίος» και ότι πάντα υπήρχαν ανασφάλειες. 


Ρίζες, παιδικά χρόνια και αξίες


📸 Bovary

Ο Μιχάλης μοιράζεται αναμνήσεις από τη γειτονιά του, τον Βοτανικό, όπου μεγάλωσε σε μια πιο “χωριότυπη” ατμόσφαιρα, πριν η περιοχή αναπτυχθεί. 


Τονίζει πως έμαθε από νωρίς να «πατά γερά στα πόδια του» μέσα από δυσκολίες και καθημερινές συνθήκες. 


Σχέδια και προκλήσεις


📸 Bovary

Φέτος, πρωταγωνιστεί σε δύο τηλεοπτικές σειρές και ετοιμάζεται για θεατρική πρεμιέρα. 


Στο Hotel Elvira, αναφέρεται ότι τα γυρίσματα ήταν τεχνικά δύσκολα (χειμωνιάτικα γυρίσματα σε καλοκαιρινά σκηνικά) αλλά η συνεργασία και το κλίμα ήταν εξαιρετικά θετικά. 


Για το θέατρο, τονίζει ότι εκεί δεν υπάρχει δεύτερη ευκαιρία: “ό,τι είπες, έμεινε εκεί”. 


Δεν τον ενδιαφέρει να τραβάει την προσοχή - προτιμά να μιλά μέσα από τη δουλειά του. 


Η ματαιοδοξία είναι παγίδα που καραδοκεί στην υποκριτική, και πρέπει κανείς να τη διαχειρίζεται. 


Θέλει να επιλέγει με συνείδηση, με μέτρο, χωρίς να κυνηγά το εντυπωσιακό. 


📸 Bovary


Διαβάστε τη συνέντευξη στο Bovary.